De afsluitingsmiddag van het actieve fietsseizoen 2016 heeft op 12 november jl. succesvol plaatsgevonden. Helaas had de ideeën inventarisatie onder de leden weinig opgeleverd, vandaar dat het bestuur had gebrainstormd over de invulling van deze middag. Gekozen werd voor een mooie herfstwandeling door de mooie omgeving van Sevenum en Kronenberg en daarna een gezellig samenzijn met een hapje en een drankje.

In eerste instantie hadden zich 22 personen voor deze middag aangemeld, maar helaas moest Hans en zijn vrouw Mieke zich op het laatste moment afmelden. Ook Peter kon helaas niet van de partij zijn.

Even na 13.00 uur vertrokken we voor de wandeling. Iedereen was zeer goed gemutst, mede omdat het weer gelukkig prima was. Fris maar droog en het zonnetje kwam er zelfs af en toe een beetje door. De wandeling van ruim 8 km ging voor iedereen prima. Er werd flink door gestapt, genoten van de mooie natuur en er werd ook heel wat gezellig af gekeuveld. Op het verste punt, in Kronenberg, werd nog een fotomomentje ingepland en daarna weer de terugweg richting centrum Sevenum in gezet. Tegen 15.00 uur arriveerden we in de lekker verwarmde Sevewaeg. Na zo’n wandeling smaakt de koffie en het gebak pas echt goed. Groot was de verbazing toen Peter, geassisteerd door zijn 2 zonen, toch nog even van de partij wilde zijn. Klasse Peter in deze situatie! Tot ca. 18.00 uur werd er lekker door geborreld, waarna iedereen toch tevreden huiswaarts keerde.

Iedereen bedankt voor jullie gezellige inbreng!

2016-11-12_feestmiddag-wandeling-2

Winterconditie.

Bij mooi weer wordt er op zondagmorgen (9.00 uur)  en op woensdagmiddag (13.00 uur) nog gewoon door gefietst. Zorg dat je in de winterperiode toch op conditie blijft, zodat we in maart 2017 er weer lekker tegenaan kunnen!

Groetjes Bestuur Véloklub Sèrum.