Ritverslag “Westerbeek” 8 oktober 2017.

Wie dacht er zaterdag aan met al die regen, morgen fietsen, dat wordt niks. De thuisblijvers werden echter in het ongelijk gesteld, geen drup regen met ook nog een mooie fiets temperatuur. Alleen opspattend water zorgde er voor dat onze fietsen door de wasstraat moesten. Deze route had ik een maand geleden een keer gefietst, het klopte niet helemaal met het programma, maar daar viel geen onvertogen woord over. Via Griendtsveen naar Deurne, binnendoor naar Bakel en Milheeze om uiteindelijk in Mortel uit te komen. Via Elzendorp naar ons bekende koffie adres in Westerbeek. We waren echter iets te vroeg, maar de eigenaar maakte voor ons de deur open. Zij was bepaald niet op haar mondje gevallen en pareerde enkele opmerkingen, waar we niet van terug hadden!Na de koffie met de wind in de rug naar Overloon, Merselo, Heide naar Sevenum.

Klokslag 12 uur terug met 88 km op de teller.

Groeten Piet

Programma 15-10-2017

Route: “Straelen”  (80 km)

Wegkapitein: Sjaak van Enckevort.

Vertrek: 9.00 uur

Feestmiddag 21-10-2017

De feestmiddag van dit jaar wordt gehouden op zaterdag 21-10-2017.

We gaan naar Golfclub De Berckt in Baarlo.

Aanvang is om 15.00 uur. Geef je op bij Eugène.

Organisatie: Henk Janssen en Eugène van Bavel

Nabestelling fietskleding

Iedereen heeft van de kledingcommissie een mail gekregen om eventueel weer een nabestelling te doen. Graag vóór 15 oktober a.s. reageren naar Pierre Engels. Bedankt.