Om klokslag 08:00 uur stonden we met 11 man klaar voor de rit naar Gennep.
Mede doordat het veer tussen Grubbenvorst en Velden op zondag pas om 09:00 uur zijn eerste vaart maakt is last-minute de route nog aangepast. Door de lengte van de nieuwe route zullen we Gennep vandaag niet aandoen. Vanuit Sevenum vertrokken we richting Venlo om daar via het Zwarte Water noordwaarts te gaan.
Het was een beetje grenshoppen, dan fietsten we in Duitsland en vervolgens waren we weer terug in Nederland.

Helaas bleek ook dat Google niet altijd de waarheid verteld, de gekozen pauzeplek zou om 10:00 uur openen, maar helaas bleek dit pas om 14:00 te zijn. Door de mede Véloklubleden waren we al snel op een nieuwe pauze plek aanbeland. Het werd de prachtige motorcamping De Hei, een plek waar de motorrijders een nachtje kunnen slapen en ook goede feestjes kunnen houden.

Na een korte pauze vertrokken we weer noordwaarts om vrij snel richting het westen te gaan en dus koers richting de Maas. Vervolgens via Well en Wanssum naar Sevenum waar we om 12:10 op een vol terras van de Trapperie een plekje zochten.
Wij en iedereen op het terras was in afwachting van de “Tour Der Ongeschoren Benen Classic”, die vandaag Sevenum aan zou doen voor de rustplaats. Helaas liep de planning van de tour niet zoals verwacht en hebben de meeste Véloklub leden de bekende Nederlanders niet kunnen spotten.
Totaal 104 km gereden met geen bijzonderheden.