Oprichters en jubilarissen Véloklub gehuldigd tijdens 50-jarig jubileumfeest.

Afgelopen vrijdag 5 november 2021 hebben de leden en oud-leden van de Véloklub Sèrum alsnog hun 50-jarig bestaan gevierd in het zaaltje van café De Breurs. Door de Corona-perikelen werd dit feest naar het najaar verschoven. Meer dan 50 personen hadden zich aangemeld, maar door de toch steeds weer terugkerende Corona hadden zich toch nog een behoorlijk aantal op het laatste moment moeten afmelden. Jammer maar helaas!

De Véloklub is in 1971 opgericht door Jan Nabben, Piet Schlooz, Sef Janssen en Jaer Nabben. Jan Nabben is helaas in 2002 overleden. Gelukkig waren Piet Schlooz en Sef Janssen wel aanwezig en zij werden uitgebreid even in het zonnetje gezet. Verder waren er huldigingen van een 4-tal jubilarissen. Chris Sijbers (43 jaar) maar momenteel geen lid meer, Jac Oirbans (42 jaar), Henk Janssen (40 jaar) en Ger Tiesen maar liefst 50 jaar! Alle jubilarissen van harte gefeliciteerd! Na de huldigingen volgde een foto- en video-presentatie over de afgelopen 50 fietsjaren. Er werden onderling vele (sterke) fietsverhalen uitgewisseld, hetgeen goed was voor de feestvreugde.

v.l.n.r. Henk Janssen, Piet Schlooz, Chris Sijbers , Sef Janssen, Jac Oirbans, Ger Tiesen

Alles bij elkaar was het een zeer geslaagde avond en dit is mede te danken aan de voortreffelijke zorg en bediening van het hele team van de Breurs. Bedankt!

Groetjes Sjaak van Enckevort

Programma vanaf november 2021.

Bij goed weer wordt er op zondagmorgen (9.00 uur) en woensdagmiddag (13.00 uur) gewoon door gefietst (met pauze). Route & wegkapitein: ter plekke bepalen (ca. 80 km).

Ook zijn er velen die op de mountainbike stappen. Zorg dat je conditie ook in de winter goed op pijl blijft! Het nieuwe seizoen is er eerder dan je denkt!

Allen een fijne winterperiode gewenst!

Nieuwe leden voor volgend seizoen 2021.

In Sevenum en omstreken wordt steeds meer gefietst. Ook op de racefiets! Velen fietsen nog alleen of in afgesproken kleine groepjes. Denk er eens over na om misschien volgend seizoen lid te worden van een fietsclub. De Véloklub Sèrum biedt die mogelijkheid. We starten in maart en we hebben een mooi wegprogramma tot en met oktober. We fietsen in 2 niveaugroepen. Je kunt kosteloos enkele proefritten maken bij ons. Tevens organiseren we jaarlijks een buitenlandse fietsweek. Bekijk ook eens onze website voor meer informatie. www.veloklubserum.nl