Feestmiddag 8 oktober 2022.

De feestmiddag werd dit jaar door Ger Driessen en Huub Hendriks georganiseerd. Er werd gekozen voor een middagje Jeu de Boulen op het sportpark van Grubbenvorst.

Na de spelregeluitleg van de Jeu de Boules-vereniging, werd en met 18 personen naar hartenlust gespeeld. De computer bepaalde de koppels, die tegen elkaar moesten spelen. Na de 1-ste ronde werden we getrakteerd op goeie koffie en lekkere vlaai. Geluk hadden we ook met het stralende najaarsweer! In totaal werden er 3 ronden gespeeld.

De gescoorde punten werden door de club organisatie netjes bij gehouden en dit leverde het uiteindelijke resultaat op.

1. Sjaak van Enckevort
  2. Karin Hendriks
  3. Petra Hoeijmakers

Na het spelen werd er nog steeds in een lekker zonnetje een drankje genuttigd.

Alles bij elkaar was het een zeer geslaagde middag!

We bedanken het organisatie team Ger en Huub en de Jeu de Boules vereniging van Grubbenvorst. Het was perfect.