Fietsvakantie Gran Canaria 2015 was: “Formidable”!

De fietsweek op Gran Canaria zit er weer op.

Met een combinatie van de Véloklub-Sèrum , TWC Oranje-Horst en enkele “vrije” renners zijn we er geweest.

We hebben er geweldig kunnen fietsen onder de meest fantastische weersomstandigheden. Echt zomers weer! Heerlijk!

We hebben gelogeerd in een prima hotel in Playa del Inglés.

De fietstochten die we gemaakt hebben waren allen grandioos.

De koninginnenrit die we gefietst hebben ging ook door de “Valley of Tears”. Deze naam zegt al voldoende!

Dit waren misschien wel de zwaarste klimmen die we ooit gefietst hebben.

De stijgingspercentages gingen tot zelfs 24%!

In totaliteit hebben de meesten ruim 530 km gefietst en ruim 11.500 hoogtemeters moeten overwinnen.

Helaas is er wel het “Smetje van Edje” te melden.

Geheel buiten zijn schuld om, heeft Ed een duikeling gemaakt. Dit resulteerde is een 5-tal hechtingen boven zijn wenkbrauw en een gekleurd oog. Bijzonder jammer!

Gelukkig kon Ed na 2 dagen weer mee fietsen en deed dat gelukkig weer super!

Klasse opgepakt Ed.

De sfeer in de groep (Véloklub, TWC-Oranje en enkele “vrije rijders”) was geweldig! Buiten het heerlijke fietsen en genieten van de werkelijk fantastische omgeving hebben we ook veel gelachen. Allen dank hiervoor!

Buiten de valpartij van Ed, is alles prima verlopen!

Hopelijk kunnen we volgend jaar weer zo’n mooie fietsreis organiseren!

Groetjes van de deelnemers:

Véloklubleden Sèrum: Peter Driessen, Peter Hoeijmakers, Piet Janssen, Jo Hendriks, Ed Claassens, Sjaak van Enckevort TWC Oranje-Horst: Hay Keijsers, Peter Hermans, Leo Hesen, Dré Thijssen Wilde rijders: Huub Faasen; Ger Hermans
TWC Oranje-Horst: Hay Keijsers, Peter Hermans, Leo Hesen, Dré Thijssen
Wilde rijders: Huub Faasen; Ger Hermans