Fotoshoot Véloklub Sèrum

Afgelopen zaterdag vond onder zeer zonnige omstandigheden de fotoshoot plaats van onze jubilerende Véloklub (40 jaar) in de nieuwe outfit. Maar liefst 23 van de 29 Véloklubleden waren hierbij aanwezig. Hans Scheres had ervoor gezorgd dat we bij de sponsoren: Hagro-kantoormeubelen in Sevenum en van Tilburg-installatietechniek in Horst, een fotosessie hielden. Deze sponsoren waren dan ook in hun nopjes, want we werden bij hun bedrijven zeer gastvrij verwelkomd met een lekker kopje koffie. Bedankt hiervoor! We zullen jullie naam zo positief mogelijk proberen uit te dragen naar de buitenwereld!

De Sevenumse fotograaf Hans van der Beele deed er alles aan om de fotosessie zo succesvol mogelijk te laten verlopen. Bijgaand zie je een van de resultaten, die ook in het jubileumboek zal verschijnen dat op de feestavond en rëunie (22 oktober a.s.) zal worden uitgereikt. Iedereen bedankt voor jullie medewerking.