Herstart fietsseizoen 2021 in groepsverband

Gelukkig zijn er door de regering vanaf woensdag19 mei weer verdere versoepelingen ingevoerd. Gelukkig is daar ook weer het fietsen in groepsverband bij. Daarom pakken we het fietsprogramma 2021 van 23 mei weer op.

Voor de A-groep staat eigenlijk een route naar Duitsland met als wegkapitein Huub Hendriks gepland, maar dit kan helaas niet doorgaan i.v.m. de nog geldende Duitse Corona maatregelen (negatieve Corona-test vereist). Daarom hebben we een alternatief voor deze route (zie programma beneden).

Het B-programma van 23 mei kan in principe wel doorgaan.

Nieuwe leden!?

Het wielrennen heeft mede door de Corona een enorme vlucht genomen. Er zijn heel veel mannen, maar ook heel veel vrouwen, die zijn gaan fietsen. Landelijk is een grote toename te zien, maar dat geldt zeker ook voor onze regio. Nieuwe leden (mannen, maar zeker ook vrouwen, jong of oud, etc.) zijn van harte welkom bij onze vereniging, die dit jaar 50 jaar bestaat! We fietsen in 2 niveaugroepen met een geplande route en een geplande wegkapitein. Gastrijders kunnen dan een aantal keren kosteloos meerijden om de sfeer en de manier van fietsen te proeven. Valhelm is wel verplicht en vertrek is vanaf de kerk in Sevenum. Wij huldigen het SUST principe. (Samen Uit Samen Thuis)

Bezoek ook eens onze website www.veloklubserum.nl voor meer informatie.

Bij verdere vragen neem dan gerust contact op met een van de bestuursleden.

Programma zondag 23 mei 2021:

A- groep:

Alternatieve route: Beek en Donk, Mariahout, Son en Breugel (ca. 100 km)

Wegkapitein: Piet Janssen

Vertrek: 8.00 uur