Beste wielerliefhebber van Veloklub Serum 1971,
De Ronde van 12 is een 1,2 of 3 daagse NTFU wielertoertocht op 7, 8 en 9 augustus 2014. De route komt door alle 12 provinciën, dus ook door Limburg. Het is de langste wielertoer van Nederland met haar 430 kilometer. Er is natuurlijk een GPS route beschikbaar. Aan start en eind zijn er campings, en onderweg ook voor meerdaagse deelnemers. Verzamel de 12 stempels van de provinciën en verdien die medaille voor deze unieke prestatie. Ik daag je uit, durf jij me aan?
Vertel het door
Als kleine non-profit club willen u als vereniging/stichting maar ook persoonlijk vragen om uw leden/contacten op de hoogte te brengen van deze bijzondere wielertocht-varianten, bijvoorbeeld door vermelding in uw nieuwsbrief, op uw website, in een email of op facebook. Onderaan deze email vindt u een persbericht dat u daarvoor kunt gebruiken. We verloten gratis deelnames als promotie-actie, waarop uw leden/contacten kans kunnen maken.
Win gratis deelname
Deel aub ons facebookbericht op uw club-facebookpagina of uw eigen facebookpagina en maak kans op gratis deelname. We verloten gratis deelnames onder de degenen die ons actiebericht delen op hun facebookpagina. ‘Like’ tevens onze facebookpagina www.facebook.com/rondevan12 om binnenkort te zien of u heeft gewonnen.
Over de Ronde van 12
We organiseren op 7, 8 en 9 augustus 2014 alweer de 3e Ronde van 12 tourtocht van de unieke lange afstand van 430km door alle 12 provinciën. Er is de keuze uit een 1, 2 of 3 daagse tocht. De start is bij Station Nijmegen-Lent, en de tocht voert u langs 10 andere provincie stempelposten alvorens u finisht in Leek-Groningen.
– 1 daagse rijders leggen de 430km af in 1 kalenderdag, en starten ’s nachts om 0:00 uur
– bij start en finish, en onderweg voor de meerdaagse rijders, zijn er Ronde van 12 campings, vlak aan de route
– kampeerspullen worden voor je vervoerd van en naar de camping
– ontbijt is inbegrepen op alle campings en de 1daagse rijders krijgen halverwege een gratis ontbijtje aangeboden
– er is een gps file beschikbaar en een zeer gedetailleerd routeboekje
– er is tevens een gloednieuwe app waarmee u vliegensvlug scant bij de stempelposten
– bij de finish ontvangen de deelnemers die alle stempels hebben gehaald hun unieke medaille
– bij de finish is er muziek en uitgebreid de mogelijkheid om een drankje te doen, te eten en sterke verhalen te vertellen
– 3daagse rijders starten op DO 7 aug ’s ochtends vanaf 8:00 uur, 2daagse rijders op VR 8 aug vanaf 7:00 uur, en 1daagse rijders op ZA 9 aug om 0:00 uur
– familie en vrienden zijn welkom bij de finish en om te overnachten op de camping (tegen vergoeding)
– zondagmorgen volgt een gezamenlijk ontbijt voor alle deelnemers met o.a. gebakken ei en koffie
– terug naar Lent kan met trein, gps fietsroute, vervoer door de Ronde van 12 (beperkte plaatsen) of met familie/vrienden
– deelname aan deze tocht kost €27 voor NFTU-leden (€30 voor niet-leden) en een campingovernachting incl. ontbijt kost €13,50
Dus verleg je grenzen en behaal je nieuwe afstandsrecord! Schrijf je snel in!
www.rondevan12.nl
rob@rondevan12.nl