Ritverslag 31-8-2014.

Pl.mns 10 Véloklub leden vertrokken afgelopen zondag voor een rit genaamd “Fossa Eugenia”.
Echter het werd geen “Fossa Eugenia” want de wegkapitein had nogmaals de route verkend en deze was dermate voorzien , door de Duitse Gemeente van “Baustellen “, dat deze rit onverantwoord zou zijn om te fietsen.
In samenwerking met ons aspirant lid Freek werd nog snel een route in mekaar geknutseld.
Dit ging ons beter af als het grasmaaien van ons Véloklub lid Pierre die zich verwondde tijdens het grasmaaien rondom zijn prachtige boerderij.
Tip Pierre: koop een paar geiten.
Pierre : beterschap en Tinie help yourself.
Het was nog fris toen we vanuit Sevenum vertrokken naar Grubbenvorst –verder naar het mooie kerkdorp Lottum , waar een van onze leden een prieeltje aan het bouwen is en de vlag nog niet wappert zogenaamd “richten” en we aldaar van een biertje kunnen gaan genieten ,Peter we horen wel wanneer we welkom zijn.
Van lottum verder naar well , Weeze ,naar Uedem voor de koffiepauze.
Na de pauze, het slecht weer achterna, via Geldern Well en dan kortste weg terug naar Sevenum.

Bij de Sevewaeg nog even genoten van een versnapering en toedeloe naar huis.

Saillant detail ; de wegkapitein werd deze dag geassisteerd door 2 TOM TOMMERS Freek en Ger daar hij zelf aan een kant doof en aan de andere kant slechthorend was.

Oorzaak: werken zonder oordoppen met de hilthy.
Freek en Ger bedankt !!!

Statistieken :