Ritverslag toertocht “Schwalmtal – Waldniel” zaterdag 10 maart 2018

Een van de eerste toertochten van het jaar is de toertocht van “Schwalmtal-Waldniel” hier vlak over de grens. Dit is een tocht die door een aantal Véloklub leden al jaren op de agenda staat. Ook dit jaar hebben weer 4 Véloklubleden hieraan deel genomen t.w. Ger Driessen, Louis Grubben, Huub Hendriks en Peter Hoeijmakers. Maar die laatste liet nog even op zich wachten op het afgesproken verzamelpunt. Wat is er aan de hand met Peter, dacht de rest? Nou Peter had een lekke band toen hij uit Lottum wilde vertrekken, maar kon toch nog via een telefoontje de groep bereiken en zo weer een nieuw trefpunt afspreken.

De tocht verliep voor de rest vlekkeloos en het weer was deze editie perfect te noemen. Het leek wel lente met 17°C!

Deze lange tocht was voor iedereen dus een mooie duurtraining zo aan het begin van het seizoen. Knap gedaan iedereen!

Groetjes Peter, Huub, Louis, Ger

Ritgegevens: