De rit naar Kevelaer stond op het programma om daar een kaarsje op te steken. Aan de traditionele tocht waren maar 13 veloklub leden en 1 gastrijder aanwezig om 8.30 uur. Toch nog een pluspuntje want nieuwe leden zijn zeer welkom.

De rit ging via Venlo naar Heringen om alvast aan een paar klimmetjes te wennen. Vanhier uit naar Walbeck en toen richting Kevelaer. Hier werden de traditionele kaarsen aangestoken met ieder zijn eigen gedachte erbij. Na de kaffee ging het richting Wemb waar Sjaak de eerste sisser van het seizoen kon noteren. Ook nu bleek weer dat na een 10 tal jaren ervaring een bandje verwisselen toch nog problemen kan geven. Na een onderbreking van een minuut of 15 was de klus toch geklaard.

Om 12.20 uur kwamen we Serum binnen en met 85 km in de benen en een gemiddelde van 28,5 had iedereen er een fijne training opzitten. Op naar het volgende weekend, hopelijk is onze gastrijder dan ook weer present.

De wegkapitein Ger Driessen

Programma
Zondag 18 maart staat de route naar Nederweert op het program van 90 km. Start om 8.30 uur. Piet is de wegkapitein.