Ritverslag zondag 13-11

Acht Veloklub leden waren toch weer op komen dagen om 9.00 uur. Jan, die normaal precies op tijd arriveert, was nu een minuut later. Met dea rotte wind tege, wat wilse dean, zei Jan. Dus we konden vertrekken richting het zuid westen zei Piet. Na ongeveer een uurtje fietsen was iedereen bezig met , waar zijn we ergens. Jawel hoor Piet had er weer voor gezorgd dat niemand wist waar we zaten. Tussen Grathem en Leveroy had Piet iets gevonden waar de meesten van ons nog nooit geweest waren.

In Leveroy op de bekend plaats een heerlijk bakkie koffie tussen het Sinterklaas feest. Om 11.00 uur weer vertrokken voor het laatste stukje naar Sérum. Dit verliep verder zonder problemen en om 12.40 nog even bij Heeze Pietje naar binnen. 82 km op de teller in een rustig na jaars tempo van 27,8 km per uur.

Bedankt Piet.

Programma: Zondag 20 november een rit naar Duitsland. Vertrek 09.00 uur. Wegkapitein Eugène van Bavel