Ritverslag zondag 20-11

Acht Veloklub leden waren present om 9.00 uur . Met een zonnetje aan de horizon en geen wind richting Duitsland. Normaal mijn trainings rondje met 8 klimmetjes, bij velen van ons bekend in verschillende versies. Geen rustig ritje voor in het najaar, maar iedereen bleef goed bij. Tijd voor koffie in een klein gehucht, met de naam “Bertges” . Een omgebouwde woning tot cafe. Gezellig druk met koffie voor €1,20 . Na een heerlijk bakkie koffie richting nieuwe brug in Venlo. Van hieruit viel de groep uit elkaar, iedereen naar zijn eigen dorp. Uiteindelijk kwamen drie echte Serumse aan in Sérum. . 92 km op de teller in een rustig(bergop strak) najaars tempo.

Bedankt Eugène.

Programma: Zondag 27 november een rit naar Kevelaer. Vertrek 09.00 uur. Wegkapitein Ger Driessen.