Er was vandaag een grote opkomst. Er vertrokken 17 fiets liefhebber om 08.30 voor een tocht van 95 km. Het was fris en een uur vroeger dan normaal ivm met de zomertijd. Verschillende van ons hadden het weer verkeerd ingeschat mede door het mooie weer van de afgelopen dagen.

We gingen naar Someren voor een kop koffie waar we om 10.00 uur aankwamen met koude handen en voeten en een stijf gezicht van de kou. Na een paar heerlijke warme kopjes koffie vertrokken we via de binnen wegen van Someren richting Nederweert met de opmerking van Piet hier ben ik nog nooit geweest. Daarna langs het Kanaal naar Heibloem en terug naar Sérum waar we om 12.00 uur als eerst gasten op het terras nog wat hebben gedronken. We hadden maar 87 km gefietst maar die 8 km hebben jullie nog tegoed van mij.

De wegkapitein Ger Driessen.

Programma
Zondag 1 april is de start om 08.00 uur voor een rit naar Linne van 100 km. Wegkapitein is Pierre.

Woensdag 28 maart starten de avondritten om 18.45 uur verzamelen op de parkeerplaats van het Verzorgingshuis Sevenheym. Ook niet veloklubleden kunnen hier aan meedoen.