Ritverslag zondag 25 maart 2018

Goed ingepakt om een temperatuur van -1 graden te trotseren ga ik even over 8  naar Sevenum. Om half 9 hebben zich 9 A-rijders en 3 B-rijders gemeld voor deze zonnige maar frisse start. De A  en B rijders hebben ieder een eigen programma  maar toch zijn 2 B-rijders met de A-rijders meegegaan. Er staat een rit van 90km naar de Witte Stein op het programma. We gaan naar Roermond over de bekende wegen en via de achterkant van het Designer Outlet, wat inmiddels weer klaar is, naar Asselt. Via Swalmen en Boukoul gaan we naar het Brachter Wald. Altijd mooi om hier overheen te fietsen. Daarna  naar ons koffie adres De Witte Stein. Het nieuwe seizoen en weer de discussie 1 of 2 kopjes koffie, het werden er 2 voor de meesten. Ondertussen was het al half 12 geworden voordat we vertrokken en werd het tempo verhoogd. Toen kwam er de opmerking dat het te hard ging, maar werd er voorzichtig  opgemerkt dat dit de A-groep is. De aankomst in Sevenum was om 12.20 uur ondanks 2 koppen koffie en een rustig tempo van 28,5 km/uur.

De wegkapitein Ger Driessen

Programma Paaszondag 1 april 2018.

A-groep:

Route: Hariksee (100 km)

Wegkapitein: Ger Driessen

Vertrek: 8.00 uur

B-groep:

Route: Someren-Lierop (80 km)

Wegkapitein: Jac Oirbans

Vertrek: 8.30 uur

Gastrijders zijn altijd welkom! Valhelm wel verplicht.

Gastrijders kunnen een aantal keren kosteloos meerijden om de sfeer en de manier van fietsen te proeven. Wij huldigen het SUST principe. (Samen Uit Samen Thuis)

Bezoek eens onze website www.veloklubserum.nl voor meer informatie.

Bij verdere vragen neem dan gerust contact op met een van de bestuursleden.