Vandaag stond op het programma de Route Ittervoort. Altijd een mooie route langs de Maas. Voor dat ik thuis vertrek kijk ik nog even op buienrader en dat zag er in ieder geval goed uit.

Bij de kerk in Sevenum treffen we toch een select groepje leden en gastrijders aan. De kerk klok slaat 08.30 uur dan maar vertrekken met de wind vol op de kop via Maasbree, Baarlo, Kessel en Neer naar Ittervoort waar we een lekker bakje koffie drinken en daar rook het zo heerlijk naar vers gebak maar ja, toch maar niet, even afzien dus. Dan gaan we maar weer snel verder de wind op de rug dan gaat het tempo al snel  om hoog via Hunsel, Kelpen en Heythuizen naar Roggel daar zien we nog een Véloklub lid rijden.
Even een praatje maken dan rijdt hij met ons mee maar het ging schijnbaar toch een beetje te snel want in Helden pakte hij een andere route. Dan maar snel door naar Sevenum waar we om 12.05 uur binnen rijden met een afstand van  83.86 Km op de tellers. Iedereen is het ermee eens dat het een mooie route was.

Volgende week, 4 april (Pasen), staat de Route Elzendorp op het programma. Dit is een route door de Peel en het vertrek is om 08.00 uur.  Iedereen met racefiets en een helm op het hoofd (verplicht) mag mee rijden. We laten niemand achter  dus leden van de Véloklub die nog niet gefietst hebben of waar de groep 1 net te hard voor gaat kom eens uit de winterslaap en fiets met ons mee. Tot zondag!

Groetjes GT