Openingsrit zondag 3 maart 2013

16 Vélomannen stonden zondagochtend in wintertenue ( + 1,5° C) klaar voor de openingsrit van het seizoen 2013.

De afspraak was dat 30 Km / uur de limiet zou zijn, aangezien niet iedereen in de gelegenheid was de afgelopen winter voldoende basisconditie op te bouwen.

En het moet gezegd, de wegkapitein heeft niet vaak de kopmannen hierop moeten wijzen.

Via de Reulsberg richting Grubbenvorst en vervolgens naar Lottum en langs de Maas naar Broekhuizenvorst, binnendoor naar Meerlo en over het fietspad naar Oostrum.

Het viaduct over de snelweg was het eerste ‘colletje ‘ van het jaar en via Leunen en Veulen de Middenpeelweg over naar Griendsveen. en tenslotte via America langs het spoor terug naar de Sevewaeg om de geplande 60 Km rond te maken.

Daar werd onder het genot van koffie en appeltaart nagepraat en bijgepraat over ditjes en datjes van afgelopen en komende periode.

Gezien de gunstige weersomstandigheden a.s. woensdag 06 maart om 13.00 bij de Sevewaeg  start van de ‘ woensdagmiddagritten ‘ i.p.v. 13 maart.

Opgave Klimmen-Banneux-Klimmen 21-4-2013.

Opgave is niet meer nodig. Deze toertocht is namelijk uit de agenda gehaald!

Nieuwe leden/Gastrijders.

Nieuwe leden zijn ook dit seizoen altijd welkom!

Zou je bij wijze van proef een of meerdere keren mee willen fietsen? Dat kan!

Denk niet te gauw dat je te oud bent, want onze nestor is afgelopen zondag 72 jaar oud geworden. Proficiat Willy! Handschoenen zijn niet verplicht, een valhelm wèl.

Programma 10-3-2013

Route: Vlierden, Lierop, Someren (80 km)

Wegkapitein: Ger Driessen

Vertrek: 8.30 uur bij Sevewaeg.