Vandaag stond de rit Roerstreek onder leiding van Ger T. op het programma. Helaas moest Ger na 2 km verstek laten gaan. Hij was van de week op zijn bek ( schouder) gegaan. Zijn carbon stuur was afgebroken bij het passeren van een drempel. Toch stond Ger aan de start van zijn rondje. Toch klasse. Ger heel veel beterschap. Wij dachten vandaag zal het wel druk worden omdat het A team en het B team samen op pad zouden gaan. Er waren er maar vier, nl Henk Hermans, Cris en Ger T en ondergetekende.Zouden er dan toch zoveel clubleden naar Italie een week fietsen zijn? Het was heerlijk fietsweer. In een lekker tempo gingen wij via Neerkant, Meijel, Ittervoort en Thorn naar de koffieplaats. In Thorn stond de schutterij zich al te verzamelen voor het OLS. Ik zei nog tegen hun zullen we eens kijken wie er het eerste in Grubbenvorst is. Dan zijn jullie riepen zij meteen. Zij zagen wel dat wij getrainde figuren waren. Na 2 heerlijke bakkies ging het via Horn, Buggenum Neer richting Sevenum. De “grote plaat” hadden wij vandaag niet nodig. Met z’n drieën hadden wij er een aardig tempo in. Om beurten mocht er eentje achterin rusten. Rond 12 uur waren we in Sevenum na een lekkere rit van 110 kilometer.

Fritske