Ritverslagen 18 aug. 2019.

Afgelopen zondag 18 augustus is er vanwege de vele regen niet gefietst door de A- en B-groep. Dus geen verslagen.

Mááááár ….. er is wél gefietst door Ger Driessen en Henk Hoeijmakers in de IJsselmeer Challenge. Een tocht van maar liefst 300 km rondom het IJsselmeer. Gelukkig was het daar wel veel beter weer dan in het zuiden. Wel veel wind maar redelijk weinig regen. Toch haalden Henk en Ger samen met Jac Jenniskens, lid van de wielerclub Meterik De Barkrukken, na ca. 10 uur fietsen de finish. Een gemiddelde van net iets boven de 30 km/uur. Wauw! Top gedaan mannen! Proficiat!

En ze hebben het niet voor niks gedaan, want het was een sponsortocht voor het goede doel: Fonds Gehandicapten Sport. Ze zullen met jullie bijdrage héél blij zijn!

Jullie zijn niet alleen trots op jullie prestatie, maar de rest van de Véloklub ook!

Chapeau!

Programma:

Zondag 25-8-2019:

A-groep:

Route: “Koningsbosch-Montfort” (125 km)

Wegkapitein: Piet Janssen

Vertrek: 7.30 uur