Seizoensopening 2022

Na een winterpauze van 4 maanden starten we komende zondag met ons nieuwe wegprogramma. De meeste leden hebben tijdens de winterperiode hun conditie wel enigszins op peil gehouden.

Zondag 6 maart start de Véloklub met de openingsrit van het nieuwe seizoen. Kom zoveel mogelijk naar deze openingsrit. Poets de fiets nog eens goed en breng de bandjes weer goed op spanning.

Programma 6 maart 2022.

Officiële openingsrit van ca. 70 km! Zonder tussentijdse pauze!

Wegkapitein: Sjaak van Enckevort

Start: 9.00 uur bij Trapperie de Werkplats.

Na afloop van de rit is er koffie met vlaai bij de Trapperie ook voor de Véloklubleden die niet mee kunnen of willen fietsen deze morgen.

De eerste 2 ritten fietsen de A- en B-groep nog gezamenlijk tegen een tempo dat voor iedereen te volgen is. SUST!

Vanaf zondag 20-3-2022 gaan we weer in 2 niveaugroepen fietsen met elk een aparte route, aparte ritlengte, apart vertrekschema en aparte snelheid!

Voor details zie programma/rittenschema 2022 (ook op onze website).

Nieuwe leden!?

Gastrijders zijn altijd welkom! Valhelm wel verplicht.

Gastrijders kunnen een aantal keren kosteloos meerijden om de sfeer en de manier van fietsen te proeven. Je hoeft echt niet elke zondagmorgen mee te fietsen! Ons motto is: vrijheid en blijheid! Wij huldigen ook het SUST principe. (Samen Uit Samen Thuis) Niemand wordt achter gelaten!

Bezoek eens onze website www.veloklubserum.nl voor meer informatie.

Bij verdere vragen neem dan gerust contact op met een van de bestuursleden.

Groetjes Sjaak van Enckevort