Eind januari is deze website precies één jaar oud. Het eerste jaar van veloklubserum.nl is wat mij betreft goed gegaan. Het programma en de ritverslagen zijn wekelijks geplaatst en enkele standaardzaken zoals contactinformatie en uitslag van de tijdrit etc. waren te vinden op deze site. In de aanloop naar het nieuwe wegseizoen van de Véloklub is het de bedoeling om website qua kleur aan te gaan passen aan het nieuwe tenue en dus zal het blauw gaan verdwijnen en de hoofdkleuren rood/wit/zwart gebruikt gaan worden. Ook hoop ik dit seizoen de site net wat meer kwaliteit en inhoud te geven zodat het nog meer de moeite waard wordt voor de eigen leden om er regelmatig op te kijken en om andere bezoekers een nog beter beeld te geven van onze toerfietsclub.

Zoals aangegeven op de jaarvergadering is de input van de eigen leden hier zeer belangrijk bij door bijvoorbeeld het aanleveren van foto’s en dergelijke. In ieder geval zal ik samen met Huub en Hans de uitdaging aangaan om te kijken wat er de komende tijd verbeterd en toegevoegd kan gaan worden. Een eerste aanzet is dat ik een nieuwe header met ons eigen logo en wat bekende foto’s heb geplaatst!

Gijs Janssen